מפגש 1: יצירת תמונה מוכרת – מסר שיווקי מצולם
- פתיחה והצהרת כוונות
- האור כמרכיב יסודי בצילום – קמרה אובסקורה
- אפשרויות הצילום בסמארטפון
- צילום מעשי – דגשים לצילום. צילום יוצר מציאות
- קומפוזיציה ופרספקטיבה, יחס הזהב, יופי ואסתטיקה
- יצירת צילום מוכר
מפגש 2: שיווק ופרסום בעזרת תמונות
- שימוש נכון בשפה החזותית ברשת
- כללים בסיסים, הפונקציות השונות
- תרגול צילום מעשי
- צפייה בצילומים
- לדבר ‘פייסבוקית’ – הצילום ברשתות החברתיות, הפרופיל האישי והעיסקי
מפגש 3: צילום יוצר מכירות – צילום ועיבוד התמונות לצרכי פרסום ברשתות החברתיות
- סקירת אמצעי הפרסום והשיווק השונים ברשת: אתרי מכירות, רשתות חברתיות
- התבוננות בדפי פייסבוק, פינטרסט ואינסטגרם ‘שעובדים’
- תרגול צילום מעשי
- עיבוד ועריכת צילומים בתוכנת עריכה ובפילטרים באינסטגרם
- העלאת הצילומים דרך ממשק במחשב האישי והגדלת כמות הלייקים
מפגש 4: אתרי המכירות – אטסי, אייבי ואמאזון
- סקירה על אתרי המכירות השונים מההיבטים הטכניים ועד העלאת הצילום
- צילום מעשי – חידוד המבט ו’תפיסת’ העין של הצופה/הלקוח הפוטנציאלי
- התבוננות בצילומים, בחירה בצילומים הנכונים להעלאה ושיתוף ברשת תרגול מעשי לכל נושא.
מפגש 5: שיווק ופרסום בעזרת תמונות – עיבודים והתאמת התמונות לפרסום ברשתות חברתיות ואתרי מכירות
- הסדרה המצולמת, צילום תהליך העבודה, יצירת סיפור מצולם
- עיבוד תמונה – עיבודים מתקדמים, התאמת רזולוציה וגודל התמונה להעלאה לאתרי המכירות
- גימור התמונה, פינישים אחרונים לפני העלאתה לרשת וכתיבה יצירתית המתאימה לעולם התוכן ברשת
- סיכום הקורס