ניתוח נתונים וקבלת החלטות באמצעות AI - מעוף - הדרכות צפון

Shop

ניתוח נתונים וקבלת החלטות באמצעות AI

  • סניף סניף:
  • נושא נושא: ניהול עסק, שירות לקוחות
  • עלות עלות: 800
  • מיקום מיקום:
  • תאריך ושעה תאריך ושעה: יום ב | 21/05/2024 |
  • שפה שפה: עברית
  • הירשמו לרשימת המתנההירשמו לרשימת המתנה

ניתוח נתונים וקבלת החלטות באמצעות AI

בניית אסטרטגית שירות לקוחות המותאמת לשוק החדש ולהתנהגות הצרכנית החדשה בעידן התחרותית ומשבר הקורונה.

מפגש 1: תפיסת תפקיד, תפיסת הלקוח ומבנה שיחה עם הלקוח

  • זהותו של נותן השירות – מקומו וחשיבותו בארגון, הקונפליקט בין הזדהות עם הלקוח לבין נאמנותו לארגון
  • כיצד אנו רואים את מתן השירות? תגובות בסיטואציות שונות
  • ביסוס תפיסת תפקיד הנשענת על ערכים שירותיים
  • מבנה שיחה עם לקוח – פתיח, ניהול השיחה במיקוד, הובלה וסיכום השיחה המקנה בטחון להמשך התקשרות

מפגש 2: אמפתיה, הקשבה, רצונות וצרכים

  • מיומנויות הבנה, הכלה והקשבה והתאמתן לסיטואציה מול הלקוח.
  • ההבדל בין רצון וצורך
  • זיהוי ומענה לצורך האמיתי של הלקוח

מפגש 3: עולמות התקשורת

  • העברת מסר מדויק וברור ללקוח
  • תיאום ציפיות
  • סגנונות תקשורת שונים
  • שאלון אבחון אישי והתאמת צורת התקשורת לכל סגנון

מפגש 4: הצבת גבולות שירותית 

  •  חשיבות הצבת הגבול בחיים בכלל ובשירות בפרט
  • הצבת גבול בצורה שירותית המאפשרת להוציא לקוח מרוצה גם אם לא קיבל את מבוקשו

מפגש 5: מיומנויות שיחה מורכבות             

  • התנהלות בסיטואציות מורכבות של כעס, התנשאות, תוקפנות, מצבים של חולשה ובקשת סיוע (הקוראים לנותני השירות לפרוץ גבולות).
  • תרגול מצבים העולים מהשטח

מפגש 6: ניהול זמן ומשימות

  • ארגון ותכנון הזמן בין המשימות השונות באופן המשרת את נותן השירות ולא פוגע בלקוח
  • ניהול המשימות באופן יעיל הנותן מענה לכל המטלות וזאת תוך כדי עבודה עם לקוחות

מידע נוסף

• הסדנה תועבר בפלטפורמת זום, לינק למפגשי הסדנה ישלח יום לפני קיום הסדנה
• ייתכנו שינויים בתכנים ובמועדים.
• בפיקוח ובמימון הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה.

חשוב לדעת

חשוב לדעת:

• המקום נגיש ומותאם לבעלי מוגבלויות
• חובה להתחבר באמצעות מחשב נייד

הרשמו לרשימת ההמתנה וקבלו עדכון כשהקורס ייפתח שוב:

asdfasdfsdfas
צרו אתנו קשר