מפגש 1: תפיסת תפקיד, תפיסת הלקוח ומבנה שיחה עם הלקוח
- זהותו של נותן השירות – מקומו וחשיבותו בארגון, הקונפליקט בין הזדהות עם הלקוח לבין נאמנותו לארגון
- כיצד אנו רואים את מתן השירות? תגובות בסיטואציות שונות
- ביסוס תפיסת תפקיד הנשענת על ערכים שירותיים
- מבנה שיחה עם לקוח – פתיח, ניהול השיחה במיקוד, הובלה וסיכום השיחה המקנה בטחון להמשך התקשרות
מפגש 2: אמפתיה, הקשבה, רצונות וצרכים
- מיומנויות הבנה, הכלה והקשבה והתאמתן לסיטואציה מול הלקוח.
- ההבדל בין רצון וצורך
- זיהוי ומענה לצורך האמיתי של הלקוח
מפגש 3: עולמות התקשורת
- העברת מסר מדויק וברור ללקוח
- תיאום ציפיות
- סגנונות תקשורת שונים
- שאלון אבחון אישי והתאמת צורת התקשורת לכל סגנון
מפגש 4: הצבת גבולות שירותית
- חשיבות הצבת הגבול בחיים בכלל ובשירות בפרט
- הצבת גבול בצורה שירותית המאפשרת להוציא לקוח מרוצה גם אם לא קיבל את מבוקשו
מפגש 5: מיומנויות שיחה מורכבות
- התנהלות בסיטואציות מורכבות של כעס, התנשאות, תוקפנות, מצבים של חולשה ובקשת סיוע (הקוראים לנותני השירות לפרוץ גבולות).
- תרגול מצבים העולים מהשטח
מפגש 6: ניהול זמן ומשימות
- ארגון ותכנון הזמן בין המשימות השונות באופן המשרת את נותן השירות ולא פוגע בלקוח
- ניהול המשימות באופן יעיל הנותן מענה לכל המטלות וזאת תוך כדי עבודה עם לקוחות