מטרת הקורס: הבנת עולם המשא ומתן וקבלת כלים לניהול אפקטיבי של מערכות יחסים, מחלוקות והתנהלות מול ממשקים עם לקוחות, ספקים, עובדים, בנקים, יועצים ועוד.
קהל היעד: מנכ"לים ומנהלים בכירים, מנהלי פרויקטים, מנהלי רכש ומכירות.
22/02/2022- מפגש 1: משא ומתן – מה שחשבת והרבה מעבר
01/03/2022- מפגש 2: הגורם האנושי במשא ומתן – על תפיסות, הטיות, עמדות ואינטרסים
08/03/2022- אין מפגש
15/03/2022- מפגש 3: תקשורת אפקטיבית על שולחן המו"מ
22/03/2022- מפגש 4: סגנונות ומודלים לניהול מו"מ
29/03/2022- מפגש 5: מאסטרטגיה לטקטיקה
05/04/2022- מפגש 6: כלים להנעה והשפעה
12/04/2022- מפגש 7: ניהול משברים וקונפליקטים
26/04/2022- מפגש 8: מו"מ בנוכחות צד שלישי
03/05/2022- מפגש 9: ניהול שיחות מורכבות
10/05/2022- מפגש 10: סיכום: להצליח במו"מ
מידע נוסף: